Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Roční výročí na iDNES.cz

Přesně před rokem jsem si založila blog na iDNES.cz. Pojďme se společně podívat, jestli se do mě čtenáři do 365 dní zamilovali.

Rekapitulace mého blogu

  • Napsala jsem 51 článků (respektive 52, když počítám ještě tento).
  • Moje nejvyšší karma je 33.29 (čtyřicítko, vylez :D).
  • Nejvíce přečtení má článek „Nejčastější otázky na osmnáctky", který dosáhl 4825 přečtení a ocitl se v žebříčku nejčtenějších příspěvků.
  • Nejnižší čtenost jsem zaznamenala u článku „Jak jsem poprvé vymýšlela vánoční báseň", jenž získal úctyhodných 129 přečtení.
  • Čtyřikrát jsem se dostala do rubriky „Zaujalo nás", a to s články Magnesia Litera 2022 – Blog rokuJsou blogerské ceny užitečné?Blogerské ceny iDNES.cz aneb Blogeři v akci a Někdy je horor život samotný    
  • V iDNES.cz blogerské anketě jsem se umístila na 3. místě v kategorii NOVÁČEK ROKU.
  • Mé zápisky mi pochválilo nakladatelství Limonádový Joe.
  • Mí čtenáři mi vymysleli přezdívku „Jamie", která údajně vznikla překlepem na klávesnici.

.

Minislovník mých blogových příspěvků

Co jsou to šachy?: Zatím jsem všem sympatická.

Šachový stream aneb Cesta do pekel: Nejsem sprostá, Wikislovník taky považuje slovo „prdel" za normální. Navíc ho skloňuje.

Šachovo-český slovník: Hm, čekala jsem více přečtení. A komentářů. A karmy.

Co se honí šachistům hlavou, když hrají partii: Jen se přiznejte, klikli jste na článek z toho důvodu, že jste čekali něco úchylného, viďte? Ach, ty perexy...

Jak jsem poprvé čistila koberec: Začátek komediální série na hranici trapnosti.

Jak jsem poprvé zpívala na veřejnosti: Pane Červenko, vy víte, jak zpříjemnit den :)

Jak jsem se poprvé zamilovala: Trocha toho clickbaitu nikdy nikomu neuškodila.

Jak jsem poprvé mluvila rusky: Nevzdělanost v dnešní době frčí.

Jak jsem poprvé měla sama na veřejnosti roušku: Poprvé, co mě někdo označil za zodpovědného člověka. Pecka, svým psaním dokážu ovládnout mysl čtenáře.

Jak jsem poprvé odpovídala v soukromém chatu na mém blogu: 512 lidí si potrpí na úchylnosti.

Jak jsem poprvé kreslila svého bráchu: Pane Buriane, děkuji, tohle mi neřekla ani moje učitelka na výtvarku :)

Jak jsem poprvé vymýšlela hádanky: Naprosté odumření mozku. V soutěži „Hádanky ve tmě" bych však uspěla.

Jak jsem poprvé dělala LEGO plánek: Ukázala jsem své nedostatky, ovšem i tak mě označili za inteligentní bytost. Nechápu...

Jak jsem poprvé vydírala soupeře: Čtenáři, vy jste teda sadisti. Karma nelže :D

Jak mě poprvé chytli s neplatným průkazem: Pochválila mě VIP blogerka!

Jak jsem poprvé fandila politické straně: Žádné hejty? Úspěch.

Jak jsem poprvé dělala s někým rozhovor: Tento článek pošlete Viggu Mortensenovi.

Jak jsem poprvé psala KHS: Naivita? Ne, pouze se snažím být užitečná.

Jak jsem poprvé sepsala pohádku o Mikuláši: Neurážím známou trojici!

Jak jsem poprvé stavěla sněhuláka: Páni režiséři, natočte hororový fenomén. Hlavní roli už máme, zbývá jen kompars.

Jak jsem si poprvé poslechla svou oblíbenou koledu: Od věřících bych si zasloužila přezdívku SATAN.

iDNESo-blogersko-český slovník: Jo, tímhle redakci zajmu... Aha, tak nic.

Jak mě poprvé někdo (pořádně) nakreslil: Hezká, sympatická... Nepletete si mě s někým? Třeba s někým hezkým a sympatickým?

Jak jsem poprvé prchala před policií: Žiju. Článek jsem nepsala z vězení.

Jak jsem si poprvé stěžovala na jídlo ze školní jídelny: Stížnosti a průšvihy přilákají každého tvora.

Jak jsem poprvé vařila: Nešikovnost odhalena.

Jak jsem poprvé byla na brigádě u zmrzliny: Manuální hendikep odhalen.

Jak jsem se poprvé pokusila o vyspělejší básně: Sbírka Babišovských řečiček? Nesmysl! Vždyť píšu, že se jedná o vyspělejší básně.

Jak jsem poprvé zapomněla svoje příjmení: Stále se domníváte, že jsem geniální?

Jak jsem poprvé zachraňovala Ukrajince: Být na titulní stránce? Sakra, koho by to nelákalo?!

Jak jsem poprvé malovala o chemii: Já fakt kreslím mnohem líp!

Jak jsem poprvé psala o Tolkienovi: Toho Tolkiena prostě musím mít v názvu!

Jak jsem poprvé házela třešní: Nemohu být inspirací pro děti a teenagery. Naštěstí.

Jak jsem si poprvé hrála na fyzika: Vážně jenom HRÁLA.

Jak jsem poprvé vymýšlela příběhy na jedno písmeno: Tady mohu konečně prosadit svou zvrhlost.

Poprvé na rande: Já bych si ty špagety opravdu objednala :D

Magnesia Litera 2022 – Blog roku: KONEČNĚ V „ZAUJALO NÁS"!

Jazyk zpráv: Upřímnost nade vše.

Jak jsem poprvé psala charakteristiku třídy: Nespokojenost středoškolské studentky aktivována.

Jak jsem poprvé popisovala sebe: Nejsem teď nějak moc vážná?

Jsou blogerské ceny užitečné?: Ne, dobrý, nejsem.

Jak jsem poprvé vytvářela fotoherbář: Asi si podám přihlášku na medicínu.

Blogerské ceny iDNES.cz aneb Blogeři v akci: Vážně jen nežvaním.

Podruhé na brigádě u zmrzliny: Stárnu, čtenáři moji, stárnu.

Jak jsem poprvé byla pravá štětka: Čekali jste snad něco jiného?

Pavlásek předpověděl budoucnost: Já říkala, že umím kreslit!

Jak jsem poprvé upravovala fotku: Dochází mi kontent...

Jak jsem poprvé vytvářela koláž: Vždycky něco vymyslím!

Nejčastější otázky na osmnáctky: Cože? Tolik přečtení?! Vždyť jsem si s tím nedala moc velkou práci!

Někdy je horor život samotný: A co bude dál?

.

Vážení čtenáři, děkuji, že mě čtete, podporujete, píšete komentáře a klikáte na magické tlačítko KARMA. Doufám, že vás mé příspěvky budou i nadále bavit.

Blogům zdar! 

Autor: Kamila Steinová | neděle 10.7.2022 15:35 | karma článku: 11,50 | přečteno: 210x
  • Další články autora

Kamila Steinová

Kniha „Dvě tváře policisty“

Autobiografický román mladého policisty, který autenticky popisuje svůj příběh a ukazuje, co všechno obnáší práce u policie a jak může ovlivnit povahu člověka.

24.4.2024 v 18:57 | Karma: 7,44 | Přečteno: 148x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Rozhovor s Miroslavem Hlaučem

V minulém článku jsem vám představila debutový román Letnice od Miroslava Hlauča. Dnes u Letnic stále zůstaneme, ale trochu jinak. Přináším vám s panem Hlaučem rozhovor.

17.3.2024 v 12:45 | Karma: 9,47 | Přečteno: 142x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Kniha hodna Magnesie Litery?

V dnešním světě se mnoho autorů s velkým spisovatelským potenciálem a zajímavými myšlenkami nechá strhnout nenáročnými čtenáři a píšou o plytkých tématech, s nimiž prodají více výtisků než s kvalitní literaturou.

13.3.2024 v 12:22 | Karma: 11,03 | Přečteno: 243x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Rozhovor s Kamilou Štěpánkovou

Kamila Štěpánková je autorkou knihy CoolMom in da house, která nenásilnou a vtipnou formou pojednává o mateřství a životě s dětmi.

12.3.2024 v 12:19 | Karma: 9,71 | Přečteno: 197x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Sekta: Mrazivá fikce, nebo krutá realita?

S tématem této knihy se v české literatuře příliš často nesetkáváme, a když už náhodou na toto téma v knize narazíme, autor ho zmíní pouze okrajově. Kniha „Sekta“ však boří mýty.

20.2.2024 v 16:39 | Karma: 6,93 | Přečteno: 265x | Diskuse| Kultura
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

VIDEO: Křičte a chovejte se jako racek. Chlapec vyhrál soutěž v imitaci vřískotu mořských ptáků

26. dubna 2024  20:36

Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...

Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt

26. dubna 2024  20:26

Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...

Mohly by hlídat tisíce dětí. Většině z dětských skupin ale stát nedá peníze

26. dubna 2024

Premium Míst pro děti ve školkách je zoufalý nedostatek. Státu se pro letošek přihlásilo 180 lidí z...

Izraelský ministr Ben Gvir měl nehodu, auto po nárazu skončilo na střeše

26. dubna 2024  19:04

Izraelský ministr národní bezpečnosti Itamar Ben Gvir měl autonehodu ve městě Ramla ve středu země....

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 92
  • Celková karma 8,92
  • Průměrná čtenost 436x
Jsem blogerka, šachistka, jakoby rádoby spisovatelka, vyžíračka rajčat a milovnice Pána prstenů. A taky jsem Kamča, těší mě.    

Seznam rubrik