Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jak jsem poprvé vařila

Ženy by prý měly umět vařit. Nevím, kde se stala chyba u mě. Raději se oháním sekyrou a překonávám briketové kopce, než abych pekla tvarohové buchty. Jednou jsem však uvařila takovou dobrotu, že by si pošmákl i kapitán Picard.

Jak jsem vařila čaj

  • Vzala jsem si ze skříňky hrníček a položila ho na kuchyňskou linku. Super, zatím jsem nic neroz... *chytnutí hrnku za ucho*.
  • Uchopila jsem do své rozklepané pracky rychlovarnou konvici a nalila do ní vodu. Mezitím jsem přemýšlela, zda se náhodou konvici neříká konev. Často se mi pletla zahrada s kuchyní.
  • Varnou konvici jsem naplnila zhruba do poloviny. Odhad mám jinak docela dobrý, akorát kuchyně ze mě dělá hloupější nánu!
  • O tom, že jsem chtěla do konvice napustit teplou vodu, raději pomlčím.
  • Zatímco voda v konvici vydávala smrtijedské skřeky, já si připravovala na kuchyňskou linku čajový sáček. Po několika neobratných manévrech se mi ho povedlo dát do hrníčku.
  • Když zvuk bublajících Smrtijedů ustal, uchopila jsem do levé (tedy postiženější) ruky konvici a nalila horkou vodu do hrnku. Šňůrka z čajového pytlíčku, jež má pomoci při louhování, skočila ukázkového placáka a utopila se.
  • Hrnek jsem zcela naplnila, dokonce mi pár kapek vody dopadlo na zem. Vytvořila jsem soukromý bazén pro gumové kachničky.
  • Jelikož by se mi hrníček špatně přenášel, vzala jsem si do pravé (tedy méně postižené, avšak stále nemožné) ruky lžičku, nabírala do ní tekutinu, jež způsobila víc škody než Nešika ze Šmoulů, a lila čajíček postupně do dřezu. Ptáte se, proč jsem jednoduše nevzala hrnek a nevylila přebytečný objem vody do dřezu ihned, bez pomoci lžiček a jiných pomůcek? Skvělá otázka! Kdyby mě to napadlo, tak to udělám.
  • Následně jsem čekala pět minut, abych mohla čaj vylouhovat. Z nudy jsem si začala hrát na obsluhu ve vyhlášeném bufetu. Každý mě chválil.
  • Po nekonečném čekání jsem další lžičkou vytáhla čajový pytlíček z hrnku a vyhodila ho do koše. Myslím, že moje mamka se při příchodu do kuchyně lekla, že nám teče do baráku.
  • Při přenosu hrníčku z kuchyně do jídelny jsem si popálila prsty. No co, aspoň už ta zem byla suchá.

.

*O NĚKOLIK DNÍ POZDĚJI*

Mamka: Kami, jestli máš chuť, udělej si čaj.

Já: (polknu) Ne, já si naliju vodu.

Rodičovská metoda s názvem "Jak své děti co nejefektivněji naučit samostatnosti" otestována. Funguje (bohužel) parádně.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Kamila Steinová | sobota 29.1.2022 15:18 | karma článku: 14,99 | přečteno: 443x
  • Další články autora

Kamila Steinová

Rozhovor se spisovatelem aka policistou

Recenzi na knihu „Dvě tváře policisty“ jste si už na mém blogu přečetli, ale co byste řekli rozhovoru se samotným autorem, kterým není nikdo jiný než Jonathan Srpen?

30.4.2024 v 18:26 | Karma: 3,62 | Přečteno: 86x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Kniha „Dvě tváře policisty“

Autobiografický román mladého policisty, který autenticky popisuje svůj příběh a ukazuje, co všechno obnáší práce u policie a jak může ovlivnit povahu člověka.

24.4.2024 v 18:57 | Karma: 7,51 | Přečteno: 161x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Rozhovor s Miroslavem Hlaučem

V minulém článku jsem vám představila debutový román Letnice od Miroslava Hlauča. Dnes u Letnic stále zůstaneme, ale trochu jinak. Přináším vám s panem Hlaučem rozhovor.

17.3.2024 v 12:45 | Karma: 9,48 | Přečteno: 144x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Kniha hodna Magnesie Litery?

V dnešním světě se mnoho autorů s velkým spisovatelským potenciálem a zajímavými myšlenkami nechá strhnout nenáročnými čtenáři a píšou o plytkých tématech, s nimiž prodají více výtisků než s kvalitní literaturou.

13.3.2024 v 12:22 | Karma: 11,03 | Přečteno: 245x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Rozhovor s Kamilou Štěpánkovou

Kamila Štěpánková je autorkou knihy CoolMom in da house, která nenásilnou a vtipnou formou pojednává o mateřství a životě s dětmi.

12.3.2024 v 12:19 | Karma: 9,71 | Přečteno: 200x | Diskuse| Kultura
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Hasiči kvůli dešti řešili desítky zásahů. D1 zaplavilo bahno, na D7 bourala auta

7. května 2024  7:44,  aktualizováno  8:05

Hasiči kvůli silnému dešti a bouřkám řešili v pondělí a v noci na úterý desítky událostí. Často...

Izraelská armáda drží palestinskou stranu Rafáhu. Humanitární pomoc stojí

7. května 2024  7:44

Izraelská armáda ráno potvrdila zprávu z noci, že má pod kontrolou palestinskou stranu hraničního...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Z šéfa zahraničního výboru ministrem pro vědu? TOP 09 vybírá ministra

7. května 2024  5:43

TOP 09 pokračuje v hledání ministra pro vědu, výzkum a inovace. Předsednictvo strany se má zabývat...

Jak předejít syndromu náhlého úmrtí kojence?
Jak předejít syndromu náhlého úmrtí kojence?

Syndrom náhlého úmrtí kojence (SIDS – sudden infant death syndrome) je doslova noční můrou všech rodičů. V současné době lze tomuto zbytečnému...

  • Počet článků 93
  • Celková karma 8,05
  • Průměrná čtenost 431x
Jsem blogerka, šachistka, jakoby rádoby spisovatelka, vyžíračka rajčat a milovnice Pána prstenů. A taky jsem Kamča, těší mě.    

Seznam rubrik