Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jak jsem poprvé házela třešní

Většího flegmatika, kterého nic nerozhodí, byste nenašli. Ano, mluvím o svém bývalém němčináři, jenž mě učil v sedmičce na základce. Obdivovala jsem jeho trpělivost, ale zároveň mě strašně štvala. Aktivovala jsem tedy Kamčo-zbraň.

Já: (Spolužačka mi o hodině nabízí třešeň, jež s velkou chutí slupnu jako grilovaný hermelín. Pecku od třešničky bez dortu vyndám ze svých úst a utřu ji do kapesníčku. Připravuji se spáchat atentát.)

Němčinář: (Sedí na nepohodlné židli, kouká nepřítomně do pracovního sešitu a zatím si neuvědomuje, že se zanedlouho ocitne v zajetí atomového hřibu.)

Já: (Rozmáchnu se jako olympijský atlet a vrhnu peckou proti učiteli, ale netrefím se. Malá "sviňka" dopadá na zem vedle stolu, za kterým nebohá oběť usilovně pracuje. Nebo to aspoň tak vypadá.)

Němčinář: *Dneska bych mohl nakoupit v Kauflandu, ovšem žehlit bude dnes manželka!*

Já: (Přikrčím se a jdu si pro svou tajnou zbraň přímo ke stolu. Jakmile má dlaň sáhne na onu slizkou věc pokrytou červeným mechem a vzorkem DNA uslintaného skřeta, vracím se zpět na své místo a zkouším své štěstí podruhé. BUM!)

Němčinář: (pohlédne na zabijáka před sebou) Kdo to hodil?

Já: (Skloním hlavu k sešitu a dělám, že píšu něco velmi důležitého. Moje nenápadnost by se však dala přirovnat k plechovce od okurek v tlupě kompotů, protože ostatní ze třídy na učitele zmateně civí a čekají, co se stane.)

Němčinář: (začíná být maličko podrážděný) Kdo to hodil?!

Spolužák přede mnou: (šeptem) Řeknu to na tebe.

Já: (zmateně) Cože?

Spolužák: (Po zazvonění na přestávku dojde k němčináři a vše mu vyklopí. Učitel se na mě s nečitelným výrazem podívá.)

Němčinář: (směrem ke mně) Mohlas mi ušpinit oblečení!

Já: (odhodlám se k malé, avšak bezpečné lži) Pardon, pane učiteli, netrefila jsem se do koše. Už se to nebude opakovat.

Němčinář: (Nepřítomně odchází ze třídy a opět se tváří klidně. PRÁSK!)

Nedivím se, že si na mě spolužák smlsnul. Často jsem mu lepila papírky s různými nápisy na záda, jednou ho s nápisem na zádech viděla i zástupkyně ředitele, tudíž jeho reakci na moje chování naprosto chápu. Mé "papírkování" se ovšem po jeho činu zintenzivnilo :D         

Jinak ten koš stál úplně mimo němčináře, přesněji na druhé straně místnosti. 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Kamila Steinová | sobota 19.3.2022 13:19 | karma článku: 10,91 | přečteno: 292x
  • Další články autora

Kamila Steinová

Rozhovor se spisovatelem aka policistou

Recenzi na knihu „Dvě tváře policisty“ jste si už na mém blogu přečetli, ale co byste řekli rozhovoru se samotným autorem, kterým není nikdo jiný než Jonathan Srpen?

30.4.2024 v 18:26 | Karma: 3,62 | Přečteno: 86x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Kniha „Dvě tváře policisty“

Autobiografický román mladého policisty, který autenticky popisuje svůj příběh a ukazuje, co všechno obnáší práce u policie a jak může ovlivnit povahu člověka.

24.4.2024 v 18:57 | Karma: 7,51 | Přečteno: 161x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Rozhovor s Miroslavem Hlaučem

V minulém článku jsem vám představila debutový román Letnice od Miroslava Hlauča. Dnes u Letnic stále zůstaneme, ale trochu jinak. Přináším vám s panem Hlaučem rozhovor.

17.3.2024 v 12:45 | Karma: 9,48 | Přečteno: 144x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Kniha hodna Magnesie Litery?

V dnešním světě se mnoho autorů s velkým spisovatelským potenciálem a zajímavými myšlenkami nechá strhnout nenáročnými čtenáři a píšou o plytkých tématech, s nimiž prodají více výtisků než s kvalitní literaturou.

13.3.2024 v 12:22 | Karma: 11,03 | Přečteno: 245x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Rozhovor s Kamilou Štěpánkovou

Kamila Štěpánková je autorkou knihy CoolMom in da house, která nenásilnou a vtipnou formou pojednává o mateřství a životě s dětmi.

12.3.2024 v 12:19 | Karma: 9,71 | Přečteno: 200x | Diskuse| Kultura
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5 6:32

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5 6:32

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Z šéfa zahraničního výboru ministrem pro vědu? TOP 09 vybírá ministra

7. května 2024  5:43

TOP 09 pokračuje v hledání ministra pro vědu, výzkum a inovace. Předsednictvo strany se má zabývat...

Vláda má jednat o pomoci ovocnářům, jimž způsobily mrazy milionové škody

7. května 2024  5:34

Vláda má v úterý jednat o pomoci ovocnářům, kterým zničily úrodu jarní mrazy. Program na řešení...

Soud rozhodne o kastracích pro změnu pohlaví, Piráti s tím v koalici neuspěli

7. května 2024

Ústavní soud oznámí, zda operace zůstane podmínkou pro úřední změnu pohlaví. Česko je jedna z...

  • Počet článků 93
  • Celková karma 8,05
  • Průměrná čtenost 431x
Jsem blogerka, šachistka, jakoby rádoby spisovatelka, vyžíračka rajčat a milovnice Pána prstenů. A taky jsem Kamča, těší mě.    

Seznam rubrik