Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem poprvé byla pravá štětka

Od svých 14 let jsem pravou a nefalšovanou štětkou. Nestydím se za to, ba naopak; přijdu si díky tomu štětkovitější než ostatní.   

Skupina Štětec

POPIS SKUPINY

Skupina Štětec je česká metalová skupina. Zaměřuje se na nejhorší problémy lidstva, jako např. na mastné vlasy, špínu za nehty nebo vytahané kalhoty ze Sekáče. Jejich písně zajímají nejen pištící puberťačky, ale i chlapy popíjející pivečko v hospodách.

Štětec vytvořil ke svým písničkám i videoklipy, ovšem všechny byly smazány z důvodu nevhodného obsahu.

A jaké hudební nástroje používá tato talentovaná skupina? Elektrickou kytaru, bubny a svého domácího mazlíčka Držku, jenž vydává skřehotavé zvuky a zní, jako by si neustále sedal na narafičený špendlík na židli.

V kapele Štětec zpívá jen jedno „cosi"; Hybrid. Stále nevíme, zda se jedná o muže, nebo ženu, takže mu říkáme „hermafrodit".

Motto skupiny je: „Když na tebe ječí otec, pomůže ti Štětec!"

Hybrid rád zdraví lidi prostředníčkem a na znamení pozdravu řve: „Co čumíš, ty číčo!" (Pokud vám Hybrid řekne číčo, nezdáte se mu moc sympatičtí. Jestliže však použije vulgárnější výraz tohoto slova, velice se mu zamlouváte.) 

V roce 2019 se na koncert Štětce nikdo nedostavil, ovšem v roce 2020 přišlo rekordních pět lidí.

Největším hitem se stala píseň „Mastný vlasy", jež si zpívají přibližně tři lidé z celé České republiky. Druhé místo obsazují „Ty lehké děvy jedou". (Pravý fanda dobře ví, že název této písničky není správný.) 

Skupina Štětec vyhrála několik cen, třeba HUDEBNÍ ŠTĚTEC ROKU nebo DOMÁCÍ GRAMMY. O výsledcích rozhodoval sám Hybrid. Ocenění přebírala Držka.

-

TEXT PÍSNĚ MASTNÝ VLASY"

Jdu takhle po ulici,

všichni divně koukaj.

Mám den na palici,

dívky na mě s posměchem houkaj.

.

Vejdu do svýho domu,

odložím všecky zábrany.

Přiblížím se ke zrcadlu

a s hrůzou drbu si hlavu!

.

Ref.: Mám mastný vlasy –

šampony nechceme!

Padaj ze mě vlasů trsy –

špínu odstraňme!

Proč to tak strašně svědí?

To ani ti nejlepší vědci nevědí. 

.

Drbu se, drbu každý den,

připadá mi to jako nějaký podlý sen.

Sousedka křičí, drbe se taky,

už jí nepomůžou ani její

oblíbený vlčí máky.

.

Po pár dnech zjistím strašnou věc,

legrace skončila, spadla klec!

Vidím malý potvory ve svý hlavě;

no to snad ne!

Jdu ihned koupit šampony ve slevě.

.

Ref.: Mám mastný vlasy...

.

Žádný přípravek nezabírá;

rychle uvažujme.

Veš si svou daň vybírá,

s další léčbou začněme!

.

Ležím na staré pohovce dodnes,

vši mi vyžírá můj pes.

Ovšem nakladených vajec hodně je,

to ani samotná Aloe Vera nesmeje!

.

Ref.: Mám mastný vlasy...

-

Já a Štětec

  • Nenechte se odradit. Píšu lepší písničky :D
  • Plakát, který vidíte hned na začátku článku, jsem vážně vyráběla já. Prasáctví mi je blízké.
  • První zmínka o Štětci vznikla v roce 2018.
  • Píseň „Ty lehké děvy jedou" jsem dala dvěma spolužačkám k Vánocům. Až později jsem si uvědomila, že tento dárek není úplně vhodný. Doufám, že si spolužačky nyní nemyslí, že si o nich myslím něco nekalého :)
  • Stále čekám na podpis od Hybrida. Na koncertě mi ho nedal.
Jestliže máte zájem o text písně „Ty lehké děvy jedou", hlasujte pro mě v blogerské anketě, konkrétně v kategorii NOVÁČEK ROKU. Po hlasování mi do komentářů pod tento článek napište „Hlas". Pokud se zde objeví minimálně čtyřicet takto napsaných komentářů, zveřejním text nejsprostější písničky v okolí města Štětkov na portál iDNES.cz. Sprosťárny rajcují každého, tudíž počítám s hodně hlasy :D    

Autor: Kamila Steinová | pátek 10.6.2022 19:47 | karma článku: 15,06 | přečteno: 786x
  • Další články autora

Kamila Steinová

Rozhovor s Miroslavem Hlaučem

V minulém článku jsem vám představila debutový román Letnice od Miroslava Hlauča. Dnes u Letnic stále zůstaneme, ale trochu jinak. Přináším vám s panem Hlaučem rozhovor.

17.3.2024 v 12:45 | Karma: 9,12 | Přečteno: 140x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Kniha hodna Magnesie Litery?

V dnešním světě se mnoho autorů s velkým spisovatelským potenciálem a zajímavými myšlenkami nechá strhnout nenáročnými čtenáři a píšou o plytkých tématech, s nimiž prodají více výtisků než s kvalitní literaturou.

13.3.2024 v 12:22 | Karma: 11,03 | Přečteno: 242x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Rozhovor s Kamilou Štěpánkovou

Kamila Štěpánková je autorkou knihy CoolMom in da house, která nenásilnou a vtipnou formou pojednává o mateřství a životě s dětmi.

12.3.2024 v 12:19 | Karma: 9,71 | Přečteno: 195x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Sekta: Mrazivá fikce, nebo krutá realita?

S tématem této knihy se v české literatuře příliš často nesetkáváme, a když už náhodou na toto téma v knize narazíme, autor ho zmíní pouze okrajově. Kniha „Sekta“ však boří mýty.

20.2.2024 v 16:39 | Karma: 6,93 | Přečteno: 264x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Já za deset let (v roce 2034)

Splynutí vajíčka se spermií. Zázrak, který lidi fascinuje už odpradávna. Nitro každé matky představuje zeminu, z níž postupně klíčí slunečnice nebo kaktusy. Jak může uvnitř člověka vzniknout forma existence?

4.1.2024 v 20:54 | Karma: 16,32 | Přečteno: 289x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

OBRAZEM: Jako kolonie na Marsu. Prach ze Sahary zbarvil Athény do oranžova

24. dubna 2024  12:07

Obloha nad jižním Řeckem se zbarvila do oranžova. Akropoli a další athénské památky zahalila v...

Policie rozbila gang falešných bankéřů. Volali z Ukrajiny, obrali stovky důvěřivců

24. dubna 2024  12:03

Královéhradečtí policisté rozkryli organizovanou skupinu, která má na svědomí podvody tzv....

Nové centrum pomůže rodinám se vzácným onemocněním. Inspirace přišla z Norska

24. dubna 2024  11:45

Psychologickou a sociální podporu nabízí pacientům se vzácným onemocněním a jejich rodinám první...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 91
  • Celková karma 9,20
  • Průměrná čtenost 441x
Jsem blogerka, šachistka, jakoby rádoby spisovatelka, vyžíračka rajčat a milovnice Pána prstenů. A taky jsem Kamča, těší mě.    

Můj oficiální blog: https://kamistone2.webnode.cz/

FB stránka: https://www.facebook.com/KamiStone-108600604644592/ (hoď tam ten like :D)

Seznam rubrik