Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsem stará bréca, 12 let na blogu.;-D

Pojď na mou hruď, ty bažante! V

1 0
možnosti

12 let? Sakra, ty máš výdrž!:-)R^ Ať se ti pořád hezky píše!

1 0
možnosti
Foto

To je bezva výročí, hlavně nám tu vydrž, páč jsi jako čerstvá sklenice vody v našem malinko stojatým blogerským rybníčku:-)

1 0
možnosti
Foto

Kamčo Ty jsi samé narozeniny... tak k těm prvním blogovým R^

3 0
možnosti

Mladá, sebevědomá generace. Kéž by to potkalo i nás! :-) Miluji tvoji bystrou mysl a humor!R^:-)

1 0
možnosti

Moc děkuju!:-)V Já vaši tvorbu též sleduji. Baví mě, jak nad věcmi přemýšlíte.R^

1 0
možnosti

"jestli se do mě čtenáři do 365 dní zamilovali"

Nic takového, akorát bys zpychla. Na to jsi ještě mladá. :-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Kamčo, jsem tu jen občasným hostem, a tak jsem si tě všimla, když si psala o Magnezii liteře (ráda si přečtu netradiční recenzi). Tvé mládí a inteligence je osvěžující V Tak jen tak dál, šachistko. Hraješ to moc dobře, tuhle blogerskou hru.

1 0
možnosti

Tyhle komentáře vždycky potěší, moc děkuju!:-)V

0 0
možnosti
Foto

Takže jsme tu oba podobně dlouho. Gratuluji. 😊👍

1 0
možnosti

Díky :) A kdy sis vytvořil blog ty?

1 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 8,93
  • Průměrná čtenost 436x
Jsem blogerka, šachistka, jakoby rádoby spisovatelka, vyžíračka rajčat a milovnice Pána prstenů. A taky jsem Kamča, těší mě.    

Seznam rubrik