Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zase jsem se Kamčo pobavil.... :-)

1 0
možnosti
Foto

Kdysi se jeden spolužák podepsal na písemku z matiky Kravík Búúú.;-D

1 0
možnosti
ZH

;-D No, znám i úspěšné programátory, kteří ke své práci nepotřebují ani maturitu. Ale přece jen, doba pokročila, nějaké formální vzdělání je výhodou.

Jinak jestli chceš být tou programátorkou (jak jsem před časem psal), je dobré se trochu zlepšit v logice podmínek. Například, jestliže učitelka zjistí, že jsem to já (což je velmi pravděpodobné), pak se má stát nějaká předem připravená akce. Pokud tato akce selže (výjimka), je třeba ošetřit i tuto výjimku nějakou další akcí (třeba stopit varovnou zprávu rodičům, nebo něco podobného).

No a kdyby ses snad tou programátorkou opravdu stala, pak předchozí ber jako školení, ne jako výmluvu. A pak se mi ohlaš, abych mohl mít radost. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^;-DA což tak Amálka Šutráková? Byla by v tom i víla, i tvrdost, hodná Vašeho příjmení .A možná i až šustrmat úče;-)

1 0
možnosti
KS

To mě nenapadlo, každopádně zařadím to na svůj seznam;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 8,92
  • Průměrná čtenost 436x
Jsem blogerka, šachistka, jakoby rádoby spisovatelka, vyžíračka rajčat a milovnice Pána prstenů. A taky jsem Kamča, těší mě.    

Seznam rubrik