Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Svět je plný lidí, kteří naříkají nad "nespravedlivým" ohodnocením slovy "ale já se tak snažil(a)." Snaha sama o sobě však nestačí, ještě je třeba to umět. Případně mít talent. Na druhé straně lidé obdaření nějakým výrazným talentem v nějaké oblasti jsou potrestáni naprostou neschopností v oblasti jiné. Takže ty spolužačky mohou například skvěle vařit, nebo něco jiného. :-)

1 0
možnosti

Máte pravdu, ve vaření jsou opravdu lepší než já;-D

0 0
možnosti

Což o to, mladý člověk má cestovat. V dětství je jeho ideální CK - Městská knihovna. Rázem je 2000 mil pod mořem, nebo na pustém ostrově. Raduje se, že je čtvrtek. V Pátek přece čeká návštěvu, objeví se nějaký kámoš ...

Následně objeví svět. Čím, více jej objede, tak se mu umenší. Naopak, človíček poporoste. Potvrdil jsem si kdysi u okénka vlaku. Projížděl Ruskem. Myslel na Napoleona, Adolfa. Čím dále došli, tím hůře. Objev pojmu nekonečno. A další úžas. Všude žije člověk! Jaký je? Poznání, že sice vypadá i nějak jinak, no pořád je stejný. Bojovat nechce, chce žít. Muže trápí žena a tu zase děti. Dobré besedy s nezbytným aktem. Pozoroval jsem, jak mé digi hodinky se pěkně vyjímají na zápěstí hostitele. Pravda, jeho 2 kg Pabědy, taky nebyly špatné ... !

Když jsem procházel v Číně - Zakázaným městem? Prokázalo se zřejmé. V každé recepci hotelu je mapa světa. Je jiná, nezvyklá. Praha a ČR není středem světa. Respekt, nad dlouholetou historií. Pohyb po pověstné Zdi a objev Terakotovy armády. Zajímavé pocity úžasu. Stát na stejných prknech, jako kdysi R. Reagan i M. Thatcherová ...

Následně, se člověk vrátí domů. Má o čem přemýšlet. Taky objeví. Třeba, že jsme sice malí - nicméně, to není důvod k malosti. Že taky máme kus úctyhodné historie a báječné lidi. Podobně, přírodní krásy. Taky tady nikdo nechce bojovat, člověk prostě - chce žít - Můj závěr? Lidi jsou všude stejní. Mámy, tátové a děti. Už záleží pouze na režimu. Kam je vede, k čemu orientuje a co jim kuká do hlavy. Jsou to právě mládežníci. Ti si to mají objevit. Proto Vám Kamilo přeji. Úspěšný pohyb Vaší figurou, po šachovnici světa. Mj., již je to dostupné a relativně levné. K témuž vedu své dcery ... :-)

2 0
možnosti

Hezky sepsáno životem:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 9,19
  • Průměrná čtenost 441x
Jsem blogerka, šachistka, jakoby rádoby spisovatelka, vyžíračka rajčat a milovnice Pána prstenů. A taky jsem Kamča, těší mě.    

Můj oficiální blog: https://kamistone2.webnode.cz/

FB stránka: https://www.facebook.com/KamiStone-108600604644592/ (hoď tam ten like :D)

Seznam rubrik