Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Milá slečno Kamilo, nevěřte tomu, že se učíte zbytečné věci a že na známkách nezáleží. Je určitá skupina umělců, u kterých to skutečně platí. Ti svoji kariéru postavili na svých komediálních či hudebních schopnostech, které se skutečně ve škole nevyučují. Většina lidí se však živí prací v továrnách, na poli, v obchodech... a tam využije nejméně polovinu získaných vědomostí.

1 0
možnosti

Obdivuju ty, kteří se opravdu dokážou připravit na každou hodinu. A mám k tomu úctu. Známky stále považuju za nesmyslné, nejlepší by bylo nějaké hodnocení, kde by se člověk dozvěděl, jak na tom opravdu je.

Co se týče všeobecných vědomostí, nevěřím, že se učím zbytečné věci. Ano, v mém oboru je možná nevyužiju, avšak nikdy nevíme, kdy se nám budou hodit. Nepočítám ale věci, které jsou už za hranicí absurdity;-D

Škola je jedno velké téma. Třeba mně osobně v normálních hodinách chybí využití kreativity.

0 0
možnosti

Jo, jo... Já mám do důchodu jen o kousek dál, než ty do maturity. Přesto jsem stále šťastný z toho, že už nemusím chodit do školy a mohu si v klidu užívat radostné chvíle v práci. :-)

Pravda, chodí štěstí dokola, občas padne na vola. A tak jsem se stal programátorem. Kdysi dávno, přibližně v tvém věku a o malilinkatý kousek výše mi strejda říkal, že strojařina je prima profese, protože v ní člověk nedělá stále stejnou rutinu dokola, ale dělá každou chvíli něco nového. V té době jsem tomu moc nerozuměl, ale při mé (z tehdejšího pohledu pozdější) profesi jsem to plně pochopil. Protože programátor je na tom v tomto směru ještě mnohem líp než strojař. Pokud k tomu máš nějaké buňky (a z tvých blogů usuzuji, že možná jo), zauvažuj o nějakém ajťáckém směru. Tam se nekonformní způsob myšlení počítá. :-)

1 0
možnosti

Nevím, jestli na to mám buňky, ale budu o tom uvažovat:-) Když jsem byla malá, byl to můj sen, postupem času mě však více chytlo psaní. Ale uvidím:-)

0 0
možnosti
Foto

Já od rána slyším pořád dokola:"Zítra do školy!";-D

1 0
možnosti

Nástup věku je na prd. No zase je tam možnost, pohledu zpět. Má klasická otázka otci - Proč se učíme to a tamto, k čemu je to dobré? K mému úžasu pravil, že se za 1 Republiky dotazoval rovněž! Onikalo se a rodič si vyslechl - "Víte Buček, je to jednoduché. Vše proto, aby oni nebyli blbej" ... !

Zbytečně připomínat úroveň škol. Těžiště v rozvoji myšlení. Objevování Řeckého ideálu - harmonie těla a ducha. Vývoj, dějiny, filosofie. (Pak škaredý člověk neexistuje). Latina jako klíč k pochopení cizích slov. Francouzština a o němčině ani nemluvě - samozřejmost. Nu a pochopitelně otravné hodiny klavíru a staré panny Novákové. Záludný otec, procházky. "Člověče synu, mluv na mne výhradně německy - Popiš mi dlaň. Prsty, nehty, kůži, zápěstí, klouby ... :-)

Dumal jsem nad tím - závěr. Vzdělání je nejlepší investice mládežníka + cestovat. Pořád ovšem jde o předpoklad. Že bude lepší, lépe se uplatní, získá lepší život. Pozor, vzdělaný není v úměře - moudrý a laskavý! Normální model rodiny? Rodiče chodí do práce - makají. Mládežník chodí do školy makat - Je to jeho práce.Ideál? Následně vzdělaný a laskavý človíček. Živí se tím, co jej baví. Nepíši já, jako minule. Tak mi on - život praví. Tedy přeji. Běžte makat, do školy !:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 8,92
  • Průměrná čtenost 436x
Jsem blogerka, šachistka, jakoby rádoby spisovatelka, vyžíračka rajčat a milovnice Pána prstenů. A taky jsem Kamča, těší mě.    

Seznam rubrik