Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karma!

Jsem na tom podobně, jen s tim rozdílem, že mně stejnou poklonu složil chirurg z USA s doktorátem z Harvardu. A já měla jako profilovku rozkvetlý Blahokeř Thompsonové ;-D

1 0
možnosti

Děkuji za karmu! A komentář jinak pobavil, díky;-D

0 0
možnosti
Foto

Krása je pomíjivá.

Navíc "nejvyšší stvořitel" byl spravedlivý a co komu přidal na kráse, to mu často ubral na intelektu. Proto ti krásní jsou většinou velmi povrchní se sníženým IQ. My ostatní musíme partnera zaujmout humorem a intelektem, který má ale trvalejší charakter.....:-)

Navíc je skvělé, že každý z nás má jiný vkus - někomu se líbí vychrtliny, někdo má zase radši ty prostorově výraznější. Proto nakonec naprostá většina najde svůj protějšek, se kterým se vzájemně doplňuje a vytvoří jeden celek.

P.S. Francouze nebrat, Vaše blogy ve francouzštině by mě už tak nebavily....

1 0
možnosti

Nejvražednější kombinací je ale chytrost, humor a krása, to se pak těžko odolává:-)

1 0
možnosti

Téma vděčné a nekonečné - muž a žena. Jak pravil kolega z práce - Patří k sobě, jako velbloudovi hrby. Co více, jako figurky Lega. Zapadají do sebe ...

Tedy se spouští, přirozený proces - "Našli moji rádcové"? Chaos orientace, no stopa by byla - krása! To bude vono, vzhůru za ní. Určitě přirozené, nicméně zcela bezvýznamné. Důvodů mnoho. S krásou se dá strávit noc, co ovšem celý život? Navíc je pomíjivá, co hůře - Čím jsem starší, tak mi chabne zrak. V podstatě co nenahmatám, jako by nebylo - nové atributy hodnot ... ?

V tom to zřejmě rovněž nebude, seznal jsem. Každý člověk je krásný - škaredý neexistuje! Je hezký součtem, svými vlastnostmi a přístupy. Nutno absolvovat etapy. Zamilovanost - krásný pocit iracionality, omámené mysli. Lepší je láska, no pořád to není ořechové. Za vrchol krásy považuji oslovené - "ŽENO, VÁŽÍM SI TĚ". Jako matky mých dětí a celoživotního parťáka ...

Drobné střípky poznání mého a vynikajících besed s otcem. Baňok rybízového vína, jako nezbytný. Tu se ovšem rodič zahloubal a pronesl svůj legendární bonmot - "Člověče, synu! Tak či onak, všechny ženy - bytosti podivné jsou. Kupříkladu hle, pohlédni na matiku svou :-) Nu což, sám jsem si vybral. Neženil jsem se proto, abych se rozvedl" ... (Citace, pořadí slov 100%) ...

Takže, krásná ženo. Přeji příjemné hledačství a prožití všeho popisovaného. Říkám, je to super. Každopádně, škaredý člověk neexistuje. Buďme krásní ..

4 0
možnosti

Nádherný komentář, děkuju. A souhlasím, škaredý člověk neexistuje.

1 0
možnosti
Foto

Kamčo od doby kdy jsem tu profilovku před časem viděl prvně lituju, že nejsem o pár desetiletí mladší... ;-D jen jsem se ostýchal to napsat ;-D

1 0
možnosti

Třeba se v příštím životě setkáme spolu jako dva puberťáci;-D

1 0
možnosti
Foto

Ani si nevšiml, že nemáš oholený nohy.;-DTo bude fakt láska,;-D

2 0
možnosti

Asi má rád zvířátka:-);-D

1 0
možnosti

Hm, tlustá a dle fotky i zjevně nafrněná. A k tomu všemu máš bezpochyby na zadku pupínky. :-)

1 0
možnosti
Foto

Asi dělám něco špatně, zatím mi jenom americká vojanda chtěla poslat 12 milionů dolarů (když zaplatím 12 tisíc dolarů za převod peněz).

2 0
možnosti

Ovšem podle té profilové fotky bych se zakoukal i já ;-D

Ale je pravda, že takovou profilovou bych u vás i čekal. A za mě palec nahoru.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 9,19
  • Průměrná čtenost 441x
Jsem blogerka, šachistka, jakoby rádoby spisovatelka, vyžíračka rajčat a milovnice Pána prstenů. A taky jsem Kamča, těší mě.    

Můj oficiální blog: https://kamistone2.webnode.cz/

FB stránka: https://www.facebook.com/KamiStone-108600604644592/ (hoď tam ten like :D)

Seznam rubrik