Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kamčo jednou spolu musíme udělat kuchařku ;-DR^

2 0
možnosti

Tak tahle nabídka se těžko odmítá. Beru ji doslova ;) :D

0 0
možnosti
Foto

Grilovaný hermoš - tomu se vyrovná jen dobrý sex;-D

1 0
možnosti

Ehm... Mám-li volit mezi vzpomínkami, zbožným přáním a uskutečnitelností, volím zásadně to uskutečnitelné! ;-D

2 0
možnosti

Oheň je magický. Začíná to klasiko špekáčkem u táboráků chajdy. Čím více uhelnatý - tím chutnější. A pochopitelně topinka na bodle prutu. Zbytkové teplo, popel na brambory. Pak se pořídí krbová kamna. Nutné průhledové sklo. Zajímavé, v TV mohou dávat cokoliv - Člověk počínaje jeskyní, i v modernu čumí do ohně! U dinosaurů, asi rovněž moc na TV nekoukali ...

První pokusy na zahradě - u podobných šidítek. Je to sranda, opět návrat k pravěku. Jde o to očazení. Vůně dřeva. Proto jsem např. význam plynového grilu dodnes nepochopil. VŠ kulinářství? Uďák a vkládání do láku. Uzené sýry, kuřecí stehna, ryby, klobásy - cokoliv. Nejlepší gril? Oleštěná, kamenná deska. Výhody - Nelze nic připálit + pod ní jakékoliv dřevo topivo.

Moje nejlepší grilování? Pochopitelně na studiích. To mne opékali docela dobře. Ruku na srdce. Student mizerný, no bohužel vypečený docela dobře. Já za to nemohu - No, už to jméno :-)Chválím presentaci) ...

3 0
možnosti

Děkuju za pěkný komentář:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 8,90
  • Průměrná čtenost 436x
Jsem blogerka, šachistka, jakoby rádoby spisovatelka, vyžíračka rajčat a milovnice Pána prstenů. A taky jsem Kamča, těší mě.    

Seznam rubrik