Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A to já klidně řeknu: „Jo, ten článek je o Tobě. A mám radost, že ses v něm poznal(a).“

Oproti tomu mám svou minilež u své série Stranger than fiction, kdy tvrdím, že už vím, kudy se bude příběh odvíjet.

1 0
možnosti

I45v40a58n69a 75L95a10n80c66e

23. 7. 2022 10:33

Nesnáším psaní o aktuálních tématech. Ha ha, to mi jde dobře.

Miláčku, tvoje problémy samozřejmě nešířím dál.

Syn mi říká: ty co nevíš, to nevykecás. Manžel si věci překáldá do angličtiny, aby byl v obraze a jestli jsem náhodou nevykecala něco, co ještě nevěděl. ;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Nevím kolik roků jsem na blozích. Každé ráno začínám stejně - nic nebudu číst a psát! Klasika domácnosti. Bučková luští - Buček furt něco a někam píše. Směle tvrdím, kdokoliv zde přispívá - "Je svého druhu eblý na hlavu". Svého druhu postižení. No a tak to koloběhuje furt dokola. Zejména hezké, pokud jsou zachváceni i mládežníci? . Patří sem, rovněž mají co říci. Myšlenka je otcem slova. Tedy pišme opakovaně, znova a znova. Myslím - tedy jsem ... :-)

4 0
možnosti
Foto

"Bučková luští - Buček furt něco a někam píše" ;-D;-D;-DV

5 0
možnosti

Hm, takhle na tu čtyřicítku (karmu) nedosáhneš. Zkus něco o sexu.

Jo, aha, ty vlastně ještě bydlíš u rodičů... ;-D

1 0
možnosti

Ale tak já píšu hlavně pro radost, karma je příjemnou odměnou:-)

Blbý je, že tento komentář píšu pod největšími blogerskými lži;-D;-D

1 0
možnosti

Pěkné, pobavila jste :-). Dovolím si jednu doplnit: "Na karmě mi nezáleží" :-)...

5 0
možnosti

Ne, ten článek opravdu nebyl o tobě...8-o;-D:-)R^R^R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 8,88
  • Průměrná čtenost 436x
Jsem blogerka, šachistka, jakoby rádoby spisovatelka, vyžíračka rajčat a milovnice Pána prstenů. A taky jsem Kamča, těší mě.    

Seznam rubrik