Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Že děkuji. Při této příležitosti jsem si vzpomněl na jednoho už dost staršího pána, který vytvářel koláže na podobné umělecké úrovni. Sice na papíře, ale o to vážněji. S ohledem na další okolnosti toho pána bylo však slušné si je prohlédnout a aspoň lehce pochválit.

U recesistky dobré, u toho pána jsem dumal, jak se mu co nejčastěji nějak taktně vyhnout. :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky Kamčo... a zapadají :D

2 0
možnosti

To já děkuji za čtení mých příspěvků:-) A ano, zapadají;-D

1 0
možnosti

Kami, obrázek má víc, než vypovídající schopnost! (Stejně jako ty)V:-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 9,19
  • Průměrná čtenost 441x
Jsem blogerka, šachistka, jakoby rádoby spisovatelka, vyžíračka rajčat a milovnice Pána prstenů. A taky jsem Kamča, těší mě.    

Můj oficiální blog: https://kamistone2.webnode.cz/

FB stránka: https://www.facebook.com/KamiStone-108600604644592/ (hoď tam ten like :D)

Seznam rubrik