Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ten posledni odstavec je docela vtipnej a pobavil, diky;-D

0 0
možnosti
Foto

Já jsem se dostal pouze do skupiny Drobný za bůra, nicméně jsem jistou dobu obdivoval i skupinu Velká drzost a rovněž i Travní orchestr města Chomutova (ano, všechna zmíněná hudební tělesa hrála přesně tak, jak jejich názvy napovídají).

O rapovém triu The Krámy raději pomlčím.

1 0
možnosti
KS

Ta poslední věta mě dostala :D :D

1 0
možnosti
ZH

A co největší hřích - fusky v sandálech? Já je zásadně nosím pro případ, že mě zastaví módní policie. Pak každému z nich narvu jednu upocenou fusku do huby. A kdyby snad byli tři, mám v zásobě v kapse posmrkaný kapesník.

2 0
možnosti
KS

Fusky v sandálech jsou příjemný. Posmrkaný kapesník nosím též neustále při sobě;-D

0 0
možnosti

No totok! Vy jste se tedy rozšoupla!;-D

1 0
možnosti
Foto

Hlas!

To je tak správně ujeté, že nešlo nehlasovat. :-)

3 0
možnosti
MB

Obecně - muzika je super, zejména v době You Tube. Možno dělat Retro výlety. Každá generace má tu svou a naráží. Dědův vzor RU a nezbytné valčíky. Nejlépe, Na krásném modrém Dunaji. Klasika, J. Strauss. Přichází můj nadšený otec a pouští mu swing. Úžasného Gllena Millera. Děd se zhrozí. Co je to za šílenou bezbožnost? Tedy zase já se svou kapelou - Led Zeppelin. Zoufalý rodič bonmotuje. "To již hrají, nebo stále ladí? Synu, s takovými zvuky - Židové dobývali zdi Jericha" ...!

Čas plyne. A tak rádi sedíme s dcerkou na chalupě, právě u Internetu. Pouštíme vše. Dunaj, Patrol hlídku i Schody do nebe. Zpětně to vidím - Popíjím své nezbytné otcovské pivo a vyprávíme si. Je do vynikající všechno! Hudba je hudba - je pouze dobrá, nebo špatná. Na směru nezáleží. Pevně věřím, že i ti štětkovití se tam dostanou ! Přeji vše dobré a hezké poposlouchání ... :-)

2 0
možnosti
KS

Hezky napsáno. Led Zeppelin miluju!

1 0
možnosti
Foto

Tak tuhle skupinu neznám, jen Poruchy zpunku a Hepký povrch.;-D A amatérský soubor Kočovná Unikátní Nezávislá Divadelní Asociace se specifickým znakem. Jo, kde je tomu všemu konec...

2 0
možnosti
KS

Ten specifický znak znám ještě u jedné skupiny. Tři sestry mne provází od dětství :D

1 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 8,91
  • Průměrná čtenost 436x
Jsem blogerka, šachistka, jakoby rádoby spisovatelka, vyžíračka rajčat a milovnice Pána prstenů. A taky jsem Kamča, těší mě.    

Seznam rubrik