Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

Jste nemehlo, zmrzku bych si u vás ne/dal a jinak vás zdravím, Jamie.

1 0
možnosti
KS

Nemehlovství je mé druhé já :D

Taky vás zdravím!

1 0
možnosti
MB

Každý člověk, zejména pak ten mladý - je limitován pouze sám sebou. Ideální kombinace studia a brigády. Moje první byla v cihelně. Dodnes nechápu, proč jsem páčil mrtvou vránu z asfaltu? Sen chlapce, dostat se na elektrický vláček. Ten vozil syrové cihly na sušení, pak do pece. Následovaly mrazírny, nezapomenutelný - nekonečný vagon uhlí na brněnském nádraží ... !

Následně už pouze ve fabrice - Karnola. Z 2 měsíčních prázdnin, 14 dnů volna. Zbytek promakal, bavilo mne to nesmírně. Následně se střetl se známým pojmem - Arbeit macht frei - Práce osvobozuje. Pravda, zavěšeno na místě nevhodném. Heslo je ovšem vynikající, mj. název románu Lorenze Diefenbacha.

Po zbytek života jsem pochopil. Práce člověka skutečně osvobozuje. Jde o seberealizaci. Jakkoliv to budí zdání protimluvu, je tomu tak. Pokud má konkrétní smysl a užitky, není co řešit. I ta zmrzlina, je tam vše. Dovednost, obchodničení a prvotní pracovní návyky. Poznání, že prachy není problém vydělat. Jde o to, kolik do toho člověk vloží času a úsilí. Jste na cestě velice správné. Pokračujte, nabízí se zahraničí, programy studentů. Má dcera byla i na kase - Švýcarsko, rodinný saetek s obchůdkem ! Člověk, mladý je limitován pouze ... :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to je štěstí, že se mi brigády u zmrzky vyhly obloukem. ;-D

1 0
možnosti
ZH

A vida, už je něco podruhé. Neklamný příznak stárnutí. ;-D

1 0
možnosti
KS

Njn, už jsem skoro důchodce;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 8,92
  • Průměrná čtenost 436x
Jsem blogerka, šachistka, jakoby rádoby spisovatelka, vyžíračka rajčat a milovnice Pána prstenů. A taky jsem Kamča, těší mě.    

Seznam rubrik