Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P65e66t37r 52B91u53r34i12a39n

24. 5. 2022 13:49

:-) zdravím, Jamie.

1 0
možnosti

Dal bych klidně i blogerku roku, protože Kamčiny články tady jsou pořád stejně osvěžující, jako když tady rozehrála svou první partii. Ale ok, ať se to zase netříští, tak zatím tedy ten nováček.:-)

1 0
možnosti

Myslím, že na blogerku roku bych nezískala potřebný počet hlasů. Ale moc děkuju! :)

0 0
možnosti
Foto

Za taneček na Tik Toku dám nominaci ;) A ještě se přimluvím u Patrika ;)

2 0
možnosti
Foto

Setkal jsem se i s opačným přístupem. Jeden můj oblíbený bloger v okamžiku vyhlášení soutěže přestal být autorsky aktivní a omezil se na diskusi u cizích článků. K tomu, abych mu mohl dát hlas, bylo tedy třeba dohledat jeden jeho starší článek. Řeknu otevřeně, že tento příklad dnes vzácné skromnosti mě v současné egocentrické době honby za hlasy příjemně překvapil. Toho člověka zde nebudu jmenovat, prozradím jen, že patří do naší úzké skupiny blogerských kamarádů.;-)

4 0
možnosti

Tak pro tohoto blogera to byla jistě účelovka :D Věděl, že když se odliší od ostatních, zaujme více lidí. Už teď mě ten bloger zaujal, a to ani nevím jeho jméno :)

3 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D, na titulku s tímto článkem. Karma!V

1 0
možnosti
Foto

V jednom se ale pleteš. Pro kamarádky - blogerky jsem hlasovala.;-D

Jinak tedy trefa přímo na komoru, to sedlo.;-DR^

1 0
možnosti

Osmý div světa! :O :D

A děkuji :)

1 0
možnosti
Foto

I kdyby člověk nevěděl, že jsou nominace, podle výskytu vzácných hostů ve svých diskuzích to bezpečně pozná.;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D samozřejmě můj hlas mášR^

1 0
možnosti

Děkuji, i ty ten můj:-)R^

1 0
možnosti

Pěkně napsané a vedoucí k nominaci na "Nováčka roku" :-)...

5 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 9,19
  • Průměrná čtenost 441x
Jsem blogerka, šachistka, jakoby rádoby spisovatelka, vyžíračka rajčat a milovnice Pána prstenů. A taky jsem Kamča, těší mě.    

Můj oficiální blog: https://kamistone2.webnode.cz/

FB stránka: https://www.facebook.com/KamiStone-108600604644592/ (hoď tam ten like :D)

Seznam rubrik