Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P16e49t22r 79B55u70r15i41a66n

17. 5. 2022 23:56

Dal jsem vám hlas, Jamie, jako nováček roku. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Kamilo, nevím jestli to má cenu, ale dal jsem Vám hlas jako "novicce". Já mám oblíbené blogery a blogerky bez ohledu na to, jak si stojí v žebříčku popularity.

2 0
možnosti

Děkuju moc!:-) Myslím, že to cenu má;-) Na finále to nevidím, ale každého hlasu si nesmírně vážím.

2 0
možnosti

Vítězem se stává - čtenář. VR^

3 0
možnosti

Blogerské ceny JSOU užitečné! Probudili se bezva psavci, kteří dlouho mlčeli.!

1 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 8,92
  • Průměrná čtenost 436x
Jsem blogerka, šachistka, jakoby rádoby spisovatelka, vyžíračka rajčat a milovnice Pána prstenů. A taky jsem Kamča, těší mě.    

Seznam rubrik