Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I87v97a76n65a 19L20a56n63c47e

24. 1. 2022 13:38

Já jsem do školní jídelny nechodila, maminka doma vařila. Ale holkám, které tam jedly, jsem moc záviděla. Občas nějaká kamarádka nemohla na oběd, takže jsem šla za ní a ve školní jídelně mi chutnala i "zemlbába", kterou jsem normálně doma nechtěla. Od té doby jsem si jedla i doma....:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Příště to paní vedoucí přineste a trvejte na tom, aby to snědla sama.:-P

1 0
možnosti
Foto

Kamčo platové podmínky jsou ve školních jídelnách často tristní a pak tomu odpovídá výsledek. Ale jsou už první vlaštovky, které na tuhle výmluvu nehrají, ovšem bude to trvat, než se situace zlepší v globálu :-)

2 0
možnosti
Foto

Já jednou někde koupila salát coleslaw. Stačilo jen přičichnout a letěl okamžitě do koše. Ještě dnes se mi ježí chlupy všude.

Ale jinak ho mám ráda.

1 0
možnosti

Škoda. Zrovna jsem dostala chuť na tu hrachovou kaši. :-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

Máte nějaké zvrácené chutě;-D

0 0
možnosti
Foto

Máte odvahu. Hrachovou kaši bych nepozřela ani čerstvou a vonící.;-D

1 0
možnosti

Já ji také nemusím, ovšem rozdíl mezi nechutnou a ultra nechutnou hrachovkou ještě poznám;-D

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za nostalgickou připomínku školních let R^.

Nikdy jsem nebyl v jídle vybíravý, a tak mi stravování ve školní jídelně problém nedělalo, i když samozřejmě něco se kuchařkám povedlo víc a něco míň. Jediné jídlo, které jsem ale od té doby už nikdy nejedl, je právě hrachová kaše.

Některé věci asi kuchař neovlivní, protože každý strávník má jiné chutě, ale správně upéct maso by měl umět každý kuchař...

Apropó - nebude nějaký blog na téma vaření - např. "Jak jsem poprvé pekla kuře"? :-)

1 0
možnosti

Hrachovou kasi mi zhnusili na letisti v Chotusicich, kde byla pravidelne s kusem kabanosu vzdy v patek k veceri.

Dlouha leta jsem ji nemohl videt, ale dnes si ji s nejakou uzenkou ci uzeninou dam docela rad.

2 0
možnosti
Foto

Věčný boj ve školních jídelnách:-)

2 0
možnosti

Ano, nikdy to neskončí;-D

0 0
možnosti

Ano, salaty z Kauflandu jsou cerstve a uz na ne zadna ruha kucharek ani sahnout nemusi. Staci jen rozbalit.

1 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 9,19
  • Průměrná čtenost 441x
Jsem blogerka, šachistka, jakoby rádoby spisovatelka, vyžíračka rajčat a milovnice Pána prstenů. A taky jsem Kamča, těší mě.    

Můj oficiální blog: https://kamistone2.webnode.cz/

FB stránka: https://www.facebook.com/KamiStone-108600604644592/ (hoď tam ten like :D)

Seznam rubrik