Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A jestlipak víte, jak se chytají sloni:

Vysoko na na strom pověsíte mucholapku, vedle umístíte červené světlo. Pod mucholapku dáte židli a na ni připínáček. Slon přijde, uvidí červené světlo a řekne si: "Červené světlo - aha, stát! Ale proč bych stál, když si můžu sednout?" Sedne si na židli, připínáček ho píchne do zadku, on vyskočí a chytí se na mucholapku.8-o

2 0
možnosti

Až někdy budu lovit slony, určitě si na Vás a Váš komentář vzpomenu, díky:-)

1 0
možnosti

No, nejdříve jsem si říkal, co je to za pitomosti, ale...

Jo, jakmile jsem přešel na Vulkánský způsob logického myšlení, začalo to tak nějak všechno dávat smysl. Pro příště musím přestat uvažovat jak člověk. ;-D

R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 9,20
  • Průměrná čtenost 441x
Jsem blogerka, šachistka, jakoby rádoby spisovatelka, vyžíračka rajčat a milovnice Pána prstenů. A taky jsem Kamča, těší mě.    

Můj oficiální blog: https://kamistone2.webnode.cz/

FB stránka: https://www.facebook.com/KamiStone-108600604644592/ (hoď tam ten like :D)

Seznam rubrik