Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR

A já jsem ve vlaku jeden z mála, který to nenosí. Celý regiment vyplasenych na mě kouká jako na vraha babiček. Není to tak jednostranné

0 0
možnosti
Foto

I51v64o 20C61i67l65i31c94h

26. 9. 2021 10:46

Já mám naopak zkušenost, že když je nás ve vlaku pár neorouškovaných, tak si to začnou sundávat i mnozí další. Obvykle hned po té, když vidí, že to ani průvodčí nijak neřeší. A že by na nás někdo divně zahlížel jsem si fakt nevšiml.

0 0
možnosti
Foto

Také si někdy si někdy připadám jako exot. R^

3 0
možnosti
Foto

Ani jsem nevěděl, že už v autobuse nejsou povinné roušky (jezdím většinou jen autem nebo metrem).

Přijde mi spíše pravděpodobné, že ostatní byli překvapení, že někdo tak relativně mladý, je tak zodpovědný a má na obličeji roušku, když jí nikdo jiný neměl.

0 0
možnosti
KS

Roušky povinné stále jsou, ale před 2 měsíci je nikdo v tom buse, kterým jsem jela, neměl. Nevím proč.

Možná to tak je, nic není vyloučeno :)

0 0
možnosti
Foto

I29v30o 82C31i10l29i31c16h

25. 9. 2021 19:31

Ať si každý nosí co chce, třeba i květináč s pelargonií na hlavě, pokud mu to vyhovuje a dělá dobře. Jste si jistá, že jste si ty pohledové reakce pouze nevsugerovala?

4 0
možnosti
KS

Je to možné, ale nemyslím si. Ty pohledy si pamatuji dodnes:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 9,20
  • Průměrná čtenost 441x
Jsem blogerka, šachistka, jakoby rádoby spisovatelka, vyžíračka rajčat a milovnice Pána prstenů. A taky jsem Kamča, těší mě.    

Můj oficiální blog: https://kamistone2.webnode.cz/

FB stránka: https://www.facebook.com/KamiStone-108600604644592/ (hoď tam ten like :D)

Seznam rubrik