Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jak jsem si poprvé stěžovala na jídlo ze školní jídelny

V jídle nejsem moc vybíravá, ale pokud mi někdo kydne na talíř luštěniny, které smrdí jako zatuchlé boty farmáře, nebo kuře, jež vypadá jako jedna z obětí krvežíznivého upíra, můj žaludek prosí o slitování.  

Já: (s nasupeným výrazem a la Pohlreich přijdu k menší budce, kde si v pohodlném křesle hoví vedoucí školní jídelny, a skloním se k okénku) Dobrý den, potřebovala bych s vámi mluvit.

Vedoucí: (zvedne oči od monitoru –? soudě podle její výrazu se domnívám, že hrála na Frivu hru "Biggest Burger Challenge" –? a podívá se na mě) Mluvte.

Já: Dnes jsem měla k obědu hrachovou kaši a musela jsem ji vyhodit celou do koše, protože neskutečně páchla.

Vedoucí: (nasadí nevinný výraz, kterým připomíná krotké kachňátko) Dovážíme pouze čerstvé suroviny, nemohlo to smrdět.

Já: (Pohlreich se převtěluje do prince Gora) Dobře, brala bych to jako nehodu, jenže předevčírem se mi na talíři objevilo nedopečené kuře.

Vedoucí: (z krotkého kachňátka se stává nevybouřené jehňátko) Ale naše suroviny jsou čerstvé.

Já: Tady nejde teď o čerstvost, ale o kuchaře a vaření.

Vedoucí: Aha... Promluvím s kolegyněmi, nashle.

Já: Nashle. *Žaludku, připrav se na nálož.*   

.

Čekala jsem, že mi paní vedoucí řekne, že jejich kuchaři jsou také svěží a čertví :D

Avšak abych kuchařům jenom nekřivdila; dělají výborné saláty. Zelenina z Kauflandu holt nikdy nezklame.       

Autor: Kamila Steinová | sobota 22.1.2022 14:17 | karma článku: 19,02 | přečteno: 764x
  • Další články autora

Kamila Steinová

Rozhovor se spisovatelem aka policistou

Recenzi na knihu „Dvě tváře policisty“ jste si už na mém blogu přečetli, ale co byste řekli rozhovoru se samotným autorem, kterým není nikdo jiný než Jonathan Srpen?

30.4.2024 v 18:26 | Karma: 3,56 | Přečteno: 82x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Kniha „Dvě tváře policisty“

Autobiografický román mladého policisty, který autenticky popisuje svůj příběh a ukazuje, co všechno obnáší práce u policie a jak může ovlivnit povahu člověka.

24.4.2024 v 18:57 | Karma: 7,51 | Přečteno: 157x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Rozhovor s Miroslavem Hlaučem

V minulém článku jsem vám představila debutový román Letnice od Miroslava Hlauča. Dnes u Letnic stále zůstaneme, ale trochu jinak. Přináším vám s panem Hlaučem rozhovor.

17.3.2024 v 12:45 | Karma: 9,48 | Přečteno: 143x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Kniha hodna Magnesie Litery?

V dnešním světě se mnoho autorů s velkým spisovatelským potenciálem a zajímavými myšlenkami nechá strhnout nenáročnými čtenáři a píšou o plytkých tématech, s nimiž prodají více výtisků než s kvalitní literaturou.

13.3.2024 v 12:22 | Karma: 11,03 | Přečteno: 244x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Rozhovor s Kamilou Štěpánkovou

Kamila Štěpánková je autorkou knihy CoolMom in da house, která nenásilnou a vtipnou formou pojednává o mateřství a životě s dětmi.

12.3.2024 v 12:19 | Karma: 9,71 | Přečteno: 199x | Diskuse| Kultura
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

To je antisemitská i Bible? Část republikánů odmítá zákon na ochranu Židů

5. května 2024  15:58

Americká Sněmovna reprezentantů velkou většinou schválila návrh zákona zaměřeného proti...

Izrael zavřel hraniční přechod do Pásma Gazy. Humanitární pomoc tam končí

5. května 2024  14:36,  aktualizováno  15:52

Izraelská armáda v neděli oznámila, že po ostřelování uzavírá hraniční přechod Kerem Šalom, určený...

Policie obvinila řidiče kamionu za smrtelnou nehodu na D1, hrozí mu až šest let

5. května 2024  15:47

Karvinští kriminalisté obvinili litevského řidiče kamionu, který v sobotu narazil do osobního auta...

Sabotáže a jiné útoky. Rusko chystá Evropě perné chvíle, varují tajné služby

5. května 2024  15:40

Tajné služby v různých evropských zemí varují vlády, že Rusko plánuje sabotážní akce napříč...

Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!
Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!

Správné finanční návyky a dovednosti vznikají právě v dětství. Mnoho dětí je přijímá přirozeně od svých rodičů, kteří jsou pro děti velkým vzorem....

  • Počet článků 93
  • Celková karma 8,04
  • Průměrná čtenost 431x
Jsem blogerka, šachistka, jakoby rádoby spisovatelka, vyžíračka rajčat a milovnice Pána prstenů. A taky jsem Kamča, těší mě.    

Seznam rubrik