Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem poprvé prchala před policií

Za pošpiněnou trávou a nedalekým bahnitým břehem ležel ještě bahnitější rybník. A na tom rybníku se houpaly bójky, které zkazily cestu už několika plavcům.

Byl horký letní den. Válela jsem se na travnaté pláži v Měříně a četla si knihu. Po chvíli mi zaškrundalo v břiše, tudíž jsem se naládovala svačinou, a abych ihned spálila nabité kalorie, šla jsem se vykoupat do rybníku. Dobře, přiznávám, nebylo to kvůli kaloriím. Bylo mi jednoduše vedro a potila jsem se jako sušený velbloud na poušti.

Voda se mi zpočátku zdála studená jako mrazák, ale po chvíli se z mrazáku stal Mrazík, takže mi srdce zjihlo jako Nastěnce. O tzv. "Marfušovském protáhnutí dutiny ústní" nebudu raději hovořit.

Plavala jsem na způsob tělesně znevýhodněné žáby, sluníčko mi propalovalo mou mini plešku a vítr ze mě dělal Samaru. Ačkoli nejsem velký fanda sportů, plavání ve mně vyvolává pocity radosti. Možná je to proto, že většinu práce za mě vždycky udělá hladina vody.

Jak jsem se tak kochala místní krajinou a vdechovala do sebe oder z kanalizace, najednou jsem ji spatřila. Přede mnou se tyčila oranžová a pěkně vypasená nepřítelkyně, jež přivedla k neštěstí mnoho zdatných plavců a jednu průměrnou plavkyni, kterou by předběhl i nevyučený slimák. Bójka. Věděla jsem, že bóje ohraničují jakousi hranici mezi devadesáti pěti procentním bezpečím a čtyřiceti procentním nebezpečím, avšak i přes tuto skutečnost jsem se rozhodla plavat dál. Sice jsem každou chvíli slyšela za sebou motorové čluny a viděla projíždějící lodě, ovšem ani to mě nedokázalo odradit.

Po několika metrech se však stalo něco, co jsem nečekala. Z levé strany vesele plula velmi nenápadná loďka a v ní se vyhřívali dva policisté. Jeden nad něčím dumal, druhý se (soudě podle jeho výrazu) tvářil ve svých Gucci brýlích jako okázalý čtyřicátník, který jde s dobou.

Pokračovala jsem ve své cestě dál, ale jakmile jsem vycítila na sobě pohled dvou černých plastových sklíček, otočila jsem se a vydala se zpět ke břehu. Nechtělo se mi platit pokutu.

Plavala jsem pomalu, nikam jsem nespěchala. Měla jsem plán.

Policisté za pár vteřin zmizeli. Vítězoslavně jsem se usmála, otočila se o sto osmdesát stupňů a opět se vzdalovala od břehu. Policisté nade mnou ten den ještě nevyzráli.

I z blogera může být v budoucnu kriminálník.         

Autor: Kamila Steinová | sobota 15.1.2022 16:20 | karma článku: 15,21 | přečteno: 424x
  • Další články autora

Kamila Steinová

Kniha „Dvě tváře policisty“

Autobiografický román mladého policisty, který autenticky popisuje svůj příběh a ukazuje, co všechno obnáší práce u policie a jak může ovlivnit povahu člověka.

24.4.2024 v 18:57 | Karma: 7,31 | Přečteno: 133x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Rozhovor s Miroslavem Hlaučem

V minulém článku jsem vám představila debutový román Letnice od Miroslava Hlauča. Dnes u Letnic stále zůstaneme, ale trochu jinak. Přináším vám s panem Hlaučem rozhovor.

17.3.2024 v 12:45 | Karma: 9,47 | Přečteno: 142x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Kniha hodna Magnesie Litery?

V dnešním světě se mnoho autorů s velkým spisovatelským potenciálem a zajímavými myšlenkami nechá strhnout nenáročnými čtenáři a píšou o plytkých tématech, s nimiž prodají více výtisků než s kvalitní literaturou.

13.3.2024 v 12:22 | Karma: 11,03 | Přečteno: 243x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Rozhovor s Kamilou Štěpánkovou

Kamila Štěpánková je autorkou knihy CoolMom in da house, která nenásilnou a vtipnou formou pojednává o mateřství a životě s dětmi.

12.3.2024 v 12:19 | Karma: 9,71 | Přečteno: 197x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Sekta: Mrazivá fikce, nebo krutá realita?

S tématem této knihy se v české literatuře příliš často nesetkáváme, a když už náhodou na toto téma v knize narazíme, autor ho zmíní pouze okrajově. Kniha „Sekta“ však boří mýty.

20.2.2024 v 16:39 | Karma: 6,93 | Přečteno: 265x | Diskuse| Kultura
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 92
  • Celková karma 8,89
  • Průměrná čtenost 436x
Jsem blogerka, šachistka, jakoby rádoby spisovatelka, vyžíračka rajčat a milovnice Pána prstenů. A taky jsem Kamča, těší mě.    

Seznam rubrik