Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jak jsem se poprvé zamilovala

Nikdy jsem si nemyslela, že se zamiluji. Ale stalo se to. Stačil jeden jediný pohled a já věděla, že on je ten pravý. Že jen s ním budu doopravdy šťastná.

Věříte na lásku na první pohled? Ne? Já na ni také nevěřila. Ovšem jednoho dne se vše změnilo. Přišel ON a obrátil mi život naruby. Nemohla jsem z něj spustit oči. Na nic jsem se nezmohla.

Kručelo mi v břiše, svědil mě jazyk a sbíhaly se mi sliny. Měla jsem na něj chuť. Tenhle pocit jsem nikdy nezažila. Chtěla jsem se k němu rozběhnout, vzít ho do náruče, přivonět si k němu, ale nezmohla jsem se ani na jedno z toho.

A přesně v tento den jsem si připustila, že se mi líbí zelené vlasy a baculatý obličej zbarvený do ruda. Můj ideální partner stál přímo přede mnou. Jeho vlasy, jeho obličej, jeho všechno mě přitahovalo. Rozhodla jsem se, že ho poznám blíž. Stačily tři minuty a začali jsme spolu oficiálně chodit.  

Se svým partnerem jsem více jak deset let. Nemáme žádné problémy, užíváme si každou společnou chvíli. V poslední době se sice nevídáme tak často, avšak věřím, že v brzké době si najdeme na sebe více času. Blíží se škola, tudíž se uvidíme o velkých přestávkách. Tedy aspoň doufám.

Mého partnera si vážím a ze srdce ho miluji. Vadí mi však jedna věc. Někdy se ke mně chová zahořkle a připomíná zkažené vajíčko. Ale chápu ho. Vyrůstal s nesnesitelnými bratry, potuloval se po světě a žil jako bezdomovec. Také se narodil se vzácnou nemocí. Nedokáže sníst žádné jídlo. Žaludek mu to nedovolí. K životu potřebuje jenom hodně vody.

Já jsem ovšem podrazák a lehká děva. Podvádím ho. Vím, že dělám hloupost, ale nemohu si pomoct. Existuje tolik zelenovlasých stvoření, že nedokážu být jen se svým vyvoleným. A navíc chodím i s mladšími. Děcka jsou roztomilá a přímo k nakousnutí.

Nejsem si jistá, jestli můj partner něco tuší. Snad ne. Uvnitř (hlavně v břiše) mám však nepříjemný pocit, jako by na mě kdosi křičel.

Teď jsem si vzpomněla! Neřekla jsem vám jméno mého přítele. Inu, jmenuje se RAJČE. Krásné jméno, že?

Doufám, že naše láska vydrží až do posledního rajčatového keře.  

Jsem prostě rajčatofil a s cherry rajčaty si asi nejvíce rozumím :D   

Autor: Kamila Steinová | pondělí 30.8.2021 14:36 | karma článku: 19,63 | přečteno: 801x
  • Další články autora

Kamila Steinová

Rozhovor se spisovatelem aka policistou

Recenzi na knihu „Dvě tváře policisty“ jste si už na mém blogu přečetli, ale co byste řekli rozhovoru se samotným autorem, kterým není nikdo jiný než Jonathan Srpen?

30.4.2024 v 18:26 | Karma: 3,55 | Přečteno: 81x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Kniha „Dvě tváře policisty“

Autobiografický román mladého policisty, který autenticky popisuje svůj příběh a ukazuje, co všechno obnáší práce u policie a jak může ovlivnit povahu člověka.

24.4.2024 v 18:57 | Karma: 7,51 | Přečteno: 157x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Rozhovor s Miroslavem Hlaučem

V minulém článku jsem vám představila debutový román Letnice od Miroslava Hlauča. Dnes u Letnic stále zůstaneme, ale trochu jinak. Přináším vám s panem Hlaučem rozhovor.

17.3.2024 v 12:45 | Karma: 9,48 | Přečteno: 143x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Kniha hodna Magnesie Litery?

V dnešním světě se mnoho autorů s velkým spisovatelským potenciálem a zajímavými myšlenkami nechá strhnout nenáročnými čtenáři a píšou o plytkých tématech, s nimiž prodají více výtisků než s kvalitní literaturou.

13.3.2024 v 12:22 | Karma: 11,03 | Přečteno: 243x | Diskuse| Kultura

Kamila Steinová

Rozhovor s Kamilou Štěpánkovou

Kamila Štěpánková je autorkou knihy CoolMom in da house, která nenásilnou a vtipnou formou pojednává o mateřství a životě s dětmi.

12.3.2024 v 12:19 | Karma: 9,71 | Přečteno: 199x | Diskuse| Kultura
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Ruský zbrojní průmysl vzkvétá. Díky čínské pomoci výroba dramaticky roste

4. května 2024

Premium Přes citelné západní sankce ruský zbrojní průmysl vzkvétá. Tamní produkce zbraní se dramaticky...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Budoucnost válčení? Stíhačka řízená AI obstála v „boji“, vezla i šéfa letectva

3. května 2024  21:23

Americký šéf letectva Frank Kendall se poprvé proletěl experimentální stíhačkou F-16, kterou místo...

Hamás má týden na příměří, jinak Izrael vtrhne do Rafáhu, spekuluje Egypt

3. května 2024  19:28,  aktualizováno  21:13

Izrael dal palestinskému radikálnímu hnutí Hamás týden na to, aby přijal dohodu o příměří a...

  • Počet článků 93
  • Celková karma 8,04
  • Průměrná čtenost 431x
Jsem blogerka, šachistka, jakoby rádoby spisovatelka, vyžíračka rajčat a milovnice Pána prstenů. A taky jsem Kamča, těší mě.    

Seznam rubrik